|
PRAŽSKÁ
STOVKA trasa D
2018 -
cca 23 km / 700 m+
pro rodinné
příslušníky
stovkařů, zdatné
rodiny s dětmi a
všechny turisty
START a
PREZENTACE:
Davle,
hasičárna SDH
Davle (Školní
189) - sobota 15.12.
9:15 - 9:30 hod.
CÍL: Černošice
- Mokropsy,
Restaurace U
Králů sobota
15.12.
|
NESOUTĚŽNÍ
NEJKRATŠÍ
TRASA PRAŽSKÉ
STOVKY Z DAVLE
DO ČERNOŠIC
Trasa určená
hlavně pro
turisty a
rodiny s
dětmi. Není
však vhodná
pro kočárky!
Po cestě
můžete
povzbuzovat
účastníky
dlouhých ultra
tras.
REGISTRACE:
Registrace
pro trasu D
probíhá až na
místě.
DOPRAVA NA
START DO
DAVLE:
a) Autobusem
PID 338 z
Prahy,
Smíchovského
nádraží odjezd
8:35
příjezd 9:05
do zastávky
Davle, u
pomníku
odtud 200 m
pěšky k
hasičárně
b) Vlakem
linky S80
odjezd z
Prahy:
Praha hlavní
nádraží 8:25
Praha -
Vršovice 8:30
Praha -
Kačerov 8:35
Praha - Braník
8:42
Praha -
Modřany 8:47
Davle 9:11
Od nádraží v
Davli 1 km
pěšky k
hasičárně
Ze
zázemí akce v
ZŠ Profesora
Švejcara v
Modřanech
autobusem 139
ze zastávky
Labe na
Nádraží
Modřany a
odtud výše
uvedeným
vlakem S8.
ZÁZEMÍ
PRAHA -
MODŘANY
zázemí je v
Modřanech v
základní škole
Profesora
Švejcara.
Zde budou pro
účastníky k
dispozici
sprchy a
tělocvična k
přespání ve
vlastním
spacáku od
pátku až do
neděle.
Zázemí
bude otevřeno
v pátek 14.12.
cca v 20:30 a
uzavřeno v
neděli 16.12.
cca v 14
hodin.
Poté bude pro
opozdilce cíl
přesunut na
jiné místo bez
zázemí (asi
nějaká
hospoda).
Přespání z
neděle na
pondělí
organizátor
nezajišťuje!
DOPRAVA
NA ZÁKLADNU DO
MODŘAN:
Ze stanice
Metra C
autobusy 150,
157 a 139 do
zastávky Labe
odkud 5 minut
chůze k ZŠ
Profesora
Švejcara
Ze stanice
Metra B
Smíchovské
nádraží do
zastávky
Družná
odkud
10 minut chůze
k ZŠ Profesora
Švejcara
DOPRAVA
Z CÍLE:
Ze stanice
Černošice -
Mokropsy do
Prahy vlakem
linky S7
(jezdí každých
30 minut)
STARTOVNÉ:
dospělí 60 Kč
děti a mládež
do 18 let 30
Kč
startovné se
platí až na
místě
PŘEVOZ
ZAVAZADEL
Převoz
zavazadel se
pro trasu D
nezajišťuje !
DOPORUČENÉ
VYBAVENÍ:
Dostatečné
oblečení podle
předpovědi
počasí.
Zdroj světla
(čelovka nebo
baterka) západ
slunce již v
15:59.
Doklady
totožnosti a
kartička
zdravotní
pojišťovny by
u takto
dlouhého
výletu měly
být
samozřejmostí.
Trasa vede
místy i po
dopravních
komunikacích.
Podle vyhlášky
musí mít každý
chodec za
snížené
viditelnosti
reflexní
prvky.
Dále si sebou
vezměte
dostatečnou
hotovost v
českých
korunách na
nákup
občerstvení v
restauracích a
hospodách po
trase a na
případný
předčasný
návrat vlakem
nebo
autobusem.
Nezapomeňte
ani na plně
nabitý mobilní
telefon na
přivolání
pomoci nebo
komunikaci s
pořadatelem.
Papírové
turistické
mapy se
zkreslenou
trasou nebo
trasu nahranou
v telefonu,
hodinkách či
jiném GPS
přístroji.
Lékárnička,
vlastní
hrníček na
nápoje, v
případě náledí
nesmeky.
Další vybavení
zvolte podle
aktuální
předpovědi
počasí! Při
zhoršeném
počasí je
nutné počítat
s blátem,
sněhem nebo
ledem a tomu
přizpůsobit
vybavení.
TRASA:
Přesná trasa
bude
zveřejněna až
týden před
akcí, chceme
tak zamezit
tréninku na
trati. Trasa
povede
krásným, ale
náročným
kopcovitým a
skalním
terénem
převážně po
cestách,
pěšinách a
stezkách.
Podrobný
itinerář trasy
obdrží každý
účastník na
startu. Trať
bude záměrně
vedena co
nejméně po
asfaltu, ale
vzhledem k
tomu, že se
jedná o okolí
hlavního
města, nelze
se asfaltovým
úsekům zcela
vyhnout.
Účastníci jsou
povinni přesně
dodržovat
trasu. V
případě
opuštění
trasy,
takzvaném
zabloudění, je
nutno se
vrátit na
místo, kde
jste trasu
opustili a
dále
pokračovat po
trase.
KONTROLNÍ
BODY
Každý účastník
obdrží při
prezentaci
kontrolní
kartu. Na
trase budou
umístěné
kontrolní
body.
- hlavní
kontroly s
obsluhou
- samoobslužné
kontroly s
barevnou fixou
- tajné
kontrolní body
na trase (vždy
s obsluhou)
Účastník je
povinen si
zaznamenávat
průchod
kontrolními
body do
kontrolní
karty.
V případě
vynechání
kontrolního
bodu, nebo
neodevzdání
kontrolní
karty po
příchodu do
cíle, bude
účastník
diskvalifikován.
NEPŘENOSITELNOST
KONTROLNÍ
KARTY
Kontrolní
kartu Pražské
stovky si musí
nést každý sám
u sebe a
každou
kontrolu si
odškrtnout sám
osobně.
Pravidlo bude
namátkově
kontrolováno
po celé trase.
Pokud
zjistíme, že
někdo
odškrtává
kontroly do
více karet, či
do karty cizí,
budou všichni
dotyční
okamžitě
diskvalifikováni
a bez náhrady
vyloučeni z
celé akce a to
včetně využití
občerstvovaček
a veškerého
zázemí. Z
tohoto
pravidla mají
výjimku pouze
malé děti
maximálně do
10 let na
turistické
doprovodné
trase. Ti
můžou mít
kontrolní
kartu u rodičů
či u svého
doprovodu. Ale
i ti musejí
být osobně
přítomni u
každého
kontrolního
bodu.
DALŠÍ UPOZORNĚNÍ
A USTANOVENÍ:
Za děti a
mládež do 18
let nesou
plnou
odpovědnost
rodiče, nebo
zákonný
zástupce.
Akce
probíhá v době
myslivecké
lovecké
sezóny.
Z
bezpečnostních
důvodů je
povinností
každého
účastníka mít
po celou noc
mimo
intravilán
obcí a měst
neustále
rozsvícenou
čelovku a to i
za šera cca
hodinu po
rozednění a
hodinu před
soumrakem!
Pražská stovka
se koná za
každého
počasí,
vzhledem k
ročnímu období
se na trati
může
vyskytnout
sníh případně
i náledí! Může
nastat i velmi
mrazivé
počasí!
Nepodceňte
vybavení a
dostatečné
oblečení.
Akce se každý
účastní na
vlastní
nebezpečí a
odpovědnost!
Organizátor
nenese žádnou
odpovědnost za
případnou
fyzickou či
majetkovou
újmu
účastníků!
více pravidla
účasti a
zodpovědnosti
V úsecích
vedoucích po
komunikacích
je nutné
dodržovat
dopravní
předpisy.
Ve městech a
obcích se
pohybujte
pokud možno po
chodnících.
Za snížené
viditelnosti
je povinností
být označen
reflexními
prvky.
Na trase jsou
i náročné
úseky vedoucí
nad strmými
srázy a
skalami.
Zejména při
sněhu a náledí
je vyžadována
při pohybu v
těchto
pasážích
vysoká
opatrnost,
rovnováha a
koncentrace !
Organizátor
nijak
nezajišťuje
dopravu ani
nesváží
účastníky,
kteří se z
důvodu únavy
či zdravotních
potíží
rozhodnou
nepokračovat
až do cíle. K
dopravě je
však možné
využít
rozsáhlé sítě
příměstské
hromadné
dopravy, která
na mnoha
místech
protíná trasu,
nebo TAXI.
Účastník
přihlášením
souhlasí se
zpracováním
osobních údajů
a jejich
uvedením ve
výsledkové
listině akce.
Dále souhlasí
s pořizováním
fotografii a
audiovizuálních
záznamů na
akci a jejích
využití v
rámci
propagace
akce. |
|
|
|
|
|
|