PARAMETRY ZKRÁCENÉ TRÉNIKOVÉ TRASY:
cca 52 km / 2050 m+
Tréninková trasa Pražské stovky bude
2.etapou série MINI EKUT 2020/2021,
3.etapou bude 13.03.2021 Quo Vadis v
Českém Středohoří.
PROSÍME O
DODRŽOVÁNÍ VŠECH PROTIEPIDEMICKÝCH
OPATŘENÍ:
- sdružování do skupin maximálně 2
osob
- rozestupy od ostatních osob
minimálně 2 metry
- nošení roušek v intravilánu obcí,
pokud nebude dodržen rozestup 2
metry
- používejte desinfekci rukou
- pokud vám není dobře, zůstaňte
doma
STARTOVNÍ
STANOVIŠTĚ: Praha - Modřany, křoví mezi
ulicemi Nikoly Vapcarova a Generála Šišky,
poblíž zastávky MHD "U Libušského potoka"
MAPA
STARTOVNÍHO PROSTORU
individuálně
podle předem stanoveného harmonogramu
dle výkonosti sobota 27.02.2021 od
5:00 do 13:30 hodin
PRŮBĚH
STARTU: Start
bude probíhat po jednotlivcích bez přímého
kontaktu s pořadatelem.
Do startovního prostoru smí vstoupit vždy
pouze jedna startující osoba, v předem určený
čas podle harmonogramu startu. Každý bude mít
na samoobslužné odbavení určené časové okno
trvající 2 minuty. V tomto dvouminutovém okně,
kdy ve startovním prostoru budete sami, se
také sami obsloužíte. Startovní kartu (kam si
vyplníte jméno a číslo) a itinerář si sami
vezmete z připravené krabice. Nahlásíte z
dálky s odstupem cca 5 metrů od pořadatele
startovní číslo a že už jste připraveni.
Pořadatel vám následně z dálky vydá pokyn ke
startu a začne se vám měřit čas. Platba startovného a
přihlášky na místě nebudou v této variantě
možné.
Do startovního
prostoru nesmí vstupovat nikdo mimo osobu dle
harmonogramu.
Pokud dorazíte na místo dříve, musíte počkat
mimo vymezený startovní prostor v mapě, pokud
možno sami nebo maximálně ve dvojici.
Pokud
z jakéhokoliv důvodu nestihnete své
startovní okno, musíte se sami přepsat
přes telefon do jiného volného
startovního okna (pokud bude ještě nějaké
volné) a vyčkat.
TABULKA
HARMONOGRAMU STARTU
Po registraci
prosím vyplňte tuto tabulku, především správně
odhadněte svoje plánované tempo!
Pokud
tabulku vypňujete z telefonu s operačním
systémem android a nejde vám do ní
zapisovat, je potřeba si na to do telefonu
stáhnout aplikaci "Tabulky
pro google"
DOPRAVA NA
START: do
prostředků veřejné
dopravy je nutný
respirátor FFP2
startovní prostor leží poblíž zastávky
MHD "U Libušského potoka"
TRAMVAJ
17: interval 7 - 20 minut
Vozovna Kobylisy - Nádraží Holešovice
(METRO C) - Staroměstská (METRO A) -
Palackého náměstí (METRO B stanice Karlovo
náměstí) - Nádraží Modřany - U Libušského
potoka - Sídliště Modřany
AUTOBUS 165: interval 30 minut
Háje (METRO C) - Opatov (METRO C) -
U Libušského potoka - Nádraží Modřany -
Sídliště Zbraslav
PARKOVÁNÍ: Na parkovišti v ulici
Nikoly Vapcarova
CÍLOVÉ STANOVIŠTĚ:
Slapy,
poblíž turistického rozcestníku "Stará
silnice"
cílové stanoviště otevřeno sobota
27.02.2021 od 14:30 do 20:55
hod.
PRŮBĚH
CÍLE:
Přijdete nebo přiběhnete do cílového
prostotu, nahlásíte z dálky pořadateli
svoje startovní číslo a ten vám stopne
čas. Vyplněnou startovní kartu vhodíte do
připravené krabice.
Kontrola karty a případné diskvalifikace
či penalizace za chybějící kontroly
proběhnou až zpětně.
Sami si vezmete diplom a suvenýr z akce.
Jméno, pořadí a čas si na diplom sami
vyplníte později, podle zveřejněných
výsledků.
Po té se ihned
vzdálíte z cílového prostoru !
500 metrů od cílového prostoru u zastávek
autobusů "Slapy, Na Polesí" je čerpací
stanice, kde si můžete zakoupit případně
občerstvení.
DOPRAVA Z CÍLE:
do
prostředků veřejné dopravy je
nutný respirátor FFP2
ze zastávek "Slapy, Na Polesí"
500 metrů od cílového prostoru u
čerpací stanice
autobusy 360, 361 a 390 na
Smíchovské nádraží (METRO B)
odjezdy:
zastávka na silnici od Slap:
linka 361 16:19, 18:19, 20:19
linka 390 15:19, 17:19, 19:19
zastávka na silnici od Nového
Knína:
linka 360 14:49,
16:04, 16:49, 18:49, 20:49
Další možností je
pokračovat po zelené z kopce 3,5
km do Štěchovic kde jezdí více
linek a častěji.
Odjezdy autobusů 338, 360, 361,
390 ze Štěchovic směr Smíchovksé
nádraží (METRO B)
15:55, 16:10, 16:25, 16:55, 17:25,
17:55, 18:25, 18:55, 19:25, 19:55,
20:25, 20:55, 21:55
Pro ty, co budou
nechávat auto na startu, nebo
případně ráno v cíli, je
nejrychlejší spojení ze Slap
autobusy
360, 361 nebo 390 do zastávky
Lihovar a tam přestoupit na
autobus 190 do zastávky
Poliklinika Modřany.
Celková doba jízdy cca 1 hodina.
Odtud je to do místa startu cca
600 metrů pěšky.
STARTOVNÉ:
registrace a platba do 18.2.2021 250 Kč
registrace a platba od 19.2.2021 350 Kč
platba startovného je možná pouze převodem
dle pokynů v registraci
na místě platit startovné nelze
Pokud budou
v termínu tréniku vyhlášena ještě
přísnější vládní opatření, které budou
zakazovat konání tréninku, napříkad zákaz
pohybu a cestování do/z přírody přes
hranici Prahy a Středočeského kraje (okres
Praha - západ), či zákaz v pohybu přírodě
nad maximální kilometrickou vzdálenost od
domova, bude muset být trénink zrušen. V
tom případě bude startovné vráceno v plné
výši.
Měřeného
tréninku se účastní každý na svoje vlastní
nebezpečí a odpovědnost, pořadatel pouze
určuje trasu a zajišťuje měření.
REGISTRACE
PRO RYCHLÉ
ÚČASTNÍKY:
registrační
formulář na
portálu časomíry
dálkových pochodů
PŘEVOZ
ZAVAZADEL:
převoz zavazadel bohužel při současných pandemických
podmínkách
není možný
TRASA:
Trasa
povede tradičními místy Pražské stovky
okolo řeky Vltavy.
Přesná mapa
trasy bude
zveřejněna až
těsně před
akcí, chceme
tak zamezit
procházení
trasy předem.
Trasa povede
krásným, ale
náročným
kopcovitým a
skalním
terénem
převážně po
cestách,
pěšinách a
stezkách.
Podrobný
itinerář trasy
obdrží každý
účastník na
startu.
Při
sněhu a náledí
můžou být
některé úseky
trasy
neprůchodné
bez nesmeků
nebo bot s
hřeby !!!
Trať bude
záměrně vedena
co nejméně po
asfaltu, ale
vzhledem k
tomu, že se
jedná o okolí
hlavního
města, nelze
se asfaltovým
úsekům zcela
vyhnout.
Účastníci jsou
povinni přesně
dodržovat
trasu. V
případě
opuštění
trasy,
takzvaném
zabloudění, je
nutno se
vrátit na
místo, kde
jste trasu
opustili a
dále
pokračovat po
trase.
POVINNÉ
VYBAVENÍ:
Vlastní
kelímek na
nápoje !
Každý účastník
musí být teple
oblečen podle
aktuální
předpovědi
počasí.
A to do takové
míry, aby v
případě nouze
mohl ze
zdravotních či
jiných důvodů
na trati na
delší dobu
zastavit,
nezmrzl přitom
a neohrozil
tímto svůj
život a
zdraví.
Apelujeme na
zdravý rozum
účastníků.
Není v našich
silách každého
kontrolovat,
nicméně
nedostatečně
oblečený
účastník muže
být z akce
vyloučen.
Dále je nutný
kvalitní zdroj
světla
(čelovka) a
dostatečný
počet
náhradních
baterií, nebo
powerbanka.
Doklady
totožnosti a
kartička
zdravotní
pojišťovny by
u takto
dlouhého
výletu měly
být
samozřejmostí.
Trasa vede
místy i po
dopravních
komunikacích.
Podle vyhlášky
musí mít
chodec
za snížené
viditelnosti
reflexní
prvky.
Vezměte si s
sebou
dostatečnou
hotovost v
českých
korunách na
nákup
občerstvení a
na případný
předčasný
návrat vlakem
nebo
autobusem.
Nezapomeňte
ani na plně
nabitý mobilní
telefon,
(případně i s
powerbankou)
na přivolání
pomoci nebo
komunikaci s
pořadatelem.
DOPORUČENÉ
VYBAVENÍ:
Papírové
turistické
mapy se
zakreslenou
trasou nebo
trasu nahranou
v telefonu,
hodinkách či
jiném GPS
přístroji.
Izotermická
folie,
lékárnička, v
případě náledí
nesmeky.
Další vybavení
zvolte podle
aktuální
předpovědi
počasí! Při
zhoršeném
počasí je
nutné počítat
s blátem,
sněhem nebo
ledem a tomu
přizpůsobit
vybavení.
OBČERSTVENÍ:
Pokusíme se zajistit v rámci epidemických
pravidel dvě samoobslužná místa s balenými
nápoji a drobným jídlem. Trasa povede přes
několik obcí, kde jsou otevřené obchody s
potravinami.
Vmete si sebou prosím valstní kelímek na nápoje!
Nečekejte však, že vám to bude stačit, opravdu
si s sebou nezapomeňte vzít dostatek peněz a
nějaké vlastní zásoby.
KONTROLNÍ BODY
Přesná poloha
kontrolních bodů (mimo tajných) bude
zveřejněna nejpozději v pátek 26.2.
dopoledne na webu.
Každý účastník obdrží při prezentaci
kontrolní kartu. Na trase budou umístěné
kontrolní body.
- hlavní kontroly s obsluhou, kde nahlásíte s
odstupem cca 5 metrů vaše startovní číslo a bude
vám změřen mezičas.
- samoobslužné kontroly s barevnou fixou
- tajné kontrolní body na kterémkoliv místě na
trase (obsazeno obsluhou)
Účastník je povinen si zaznamenávat průchod
kontrolními body do kontrolní karty.
V případě vynechání kontrolního bodu, nebo
neodevzdání kontrolní karty po příchodu do cíle,
bude účastník diskvalifikován, ve výjimečných
případech může organizátor místo diskvalifikace
za chybějící kontrolu udělit pouze penalizaci v
řádu hodin.
Posouzení konkrétní situace je vždy na
organizátorovi.
NEPŘENOSITELNOST KONTROLNÍ KARTY
Kontrolní kartu Pražské stovky si musí nést
každý sám u sebe a každou kontrolu si
odškrtnout sám osobně. Pravidlo bude namátkově
kontrolováno po celé trase. Pokud zjistíme, že
někdo odškrtává kontroly do více karet, či do
karty cizí, budou všichni dotyční okamžitě
diskvalifikováni a bez náhrady vyloučeni z
celé akce a to včetně využití občerstvovaček.
DALŠÍ UPOZORNĚNÍ A
USTANOVENÍ
Pražská stovka se koná za každého počasí,
vzhledem k ročnímu období se na trati může
vyskytnout sníh případně i náledí! Může nastat i
velmi mrazivé počasí!
Nepodceňte vybavení a dostatečné oblečení.
Akce se
každý účastní na vlastní nebezpečí a
odpovědnost! Organizátor nenese žádnou
odpovědnost za případnou fyzickou či
majetkovou újmu účastníků!
V úsecích vedoucích po komunikacích je
nutné dodržovat dopravní předpisy.
Ve městech a obcích se pohybujte pokud možno po
chodnících.
Za snížené viditelnosti je povinností být
označen reflexními prvky.
Na trase jsou i náročné
úseky vedoucí nad strmými srázy a skalami.
Zejména při sněhu a náledí je vyžadována při
pohybu v těchto pasážích vysoká opatrnost,
rovnováha a koncentrace !
Organizátor nijak nezajišťuje dopravu ani
nesváží účastníky, kteří se z důvodu únavy či
zdravotních potíží rozhodnou nepokračovat až do
cíle. K dopravě je však možné využít rozsáhlé
sítě příměstské hromadné dopravy, která na mnoha
místech protíná trasu, nebo TAXI.
Účastník přihlášením souhlasí se zpracováním
osobních údajů a jejich uvedením ve výsledkové
listině akce. Dále souhlasí s pořizováním
fotografii a audiovizuálních záznamů na akci a
jejích využití v rámci propagace akce.
Pražská stovka vznikla v roce 1994 jako akce pro
kamarády, kteří mají radost z pohybu v přírodě.
Pražská stovka se během několika let rozrostla
na relativně velikou akci s mezinárodní účastí.
Každoročně se snažíme spoustu služeb pro
účastníky vylepšovat. Ne však přespříliš.
Chceme, aby se na akci zachoval původní ráz.
Pražskou stovku pořádá malá patra nadšenců a
dobrovolníků, stále na amatérské bázi. Nečekejte
prosím proto profesionální organizaci, na niž
jsou možná někteří z vás zvyklí od
profesionálních sportovních organizačních
agentur.
Velice rádi přivítáme zpětnou vazbu, vaše
hodnocení i konstruktivní kritiku.
Nečekejte však věci a služby, které jsme nikde
neslíbili.
Za organizační tým se těší na Vaši účast Olaf
Čihák
|
|
STARTOVNÍ LISTINA
NOVINKY:
28.02. 8:40
TABULKA
- ODZNAČENÍ A ÚKLID TRASY
Tak jako každý rok je
potřeba trasu v přírodě a obcích uklidit!
Situace je ale velmi složitá tím že na to teď
v podsadě máme pouze jeden jediný den.
Od pondělí nebudeme smět na výlet legálně mimo
obec svého bydliště.
Proto moc prosím všechny kdo by se mohl
zapojit a aspoň kousíček trasy odznačit.
Je potřeba sundat nejen šipky a odrazky a
kontroly, ale i poctivě vytahat svorky ze
stromů (chce to vhodný nástroj), ať po nás
nezůstanou stopy. Což je pro možnost pořádání
dalších ročníků velmi důležité. Pokud víte
úsek který stoprocentně zvládnete, napište si
na něj rezervaci, ať zbytečně na stejné místo
nejde více lidí. Po dokončení úklidu zapište
do sloupečku uklizených úseků. Pro
pořádek uvádím že sloupec za textem znamená
odznačení následujícího úseku.
Předem všem co se zapojí moc děkuji.
26.02. 16:15
ČASOMÍRA
- ZAPAMATOVÁNÍ STARTOVNÍHO ČÍSLA !!!!
Průběžné mezičasy a výsledky cíle budou na časomíře
dálkových pochodů.
Budou to však výsledky neoficiální, oficiální
výsledky budou až po kontrole všech
odevzdaných startovních kontrolních karet a
doplnění případných diskvalifikací či
penalizací za chybějící kontroly. Důležité
bude, aby si všichni bezpodmínečně a správně
pamatovali svoje "STARTOVNÍ ČÍSLO"
Startovní číslo u časomíry nahlásíte
pořadateli vždy s bezpečným odstupem 3 - 5
metrů nahlas a zřetelně...
Časomíra je důležitá i pro ty, co se nebudou
snažit o nejlepší tréninkový čas, ale budou se
kochat krásnou přírodou. Potřebujeme vědět,
kde kdo je a koho kde máme ještě čekat. Předem
moc děkuji všem za spolupráci.
26.02. 16:00
ITINERÁŘ
TRASY
Zcela
výjimečně vzhledem k situaci a charakteru
akce, zveřejňuji itinerář trasy předem.
Protože na startu by jste měli jen pár sekund
si ho pořádně prohlédnout. Tisknout ho
nemusíte, každý ho bude mít k dispozici se
startovní kartou v krabici. Pokud máte nějaké
dotazy k trase, ptejte se tady. Na
startu ani nikde jinde nebude možná
přímá komunikace s pořadateli, pouze si na
dálku zamáváme a pozdravíme.
26.02. 02:01
mapa
kontrolních bodů
Prosím řádně si to všichni
nastudujte,
uložte do telefonů nebo do hodinek, ať se
nemusíte zbytečně DQ za chybějící kontrolu !!!
25.02. 00:44
TRENINKOVÁ
TRASA 103 km NEBUDE
Vhledem situaci zastavuji přípravy na trasu
103 km.
S konečnou platností trasa 103 km nebude,
šance na její uskutečnění už není ani
teoretická. Budeme rádi pokud se nějakým
způsobem podaří uskutečnit tréninkovou trasu
52 km. Zatím ani to není vůbec jisté. Těžko
odhadovat jaká pravidla pohybu budou v
sobotu platit. Jednání vlády je odloženo na
čtvrtek večer....
Olaf
24.02. 01:19
oficiální
mapa trasy 52 km
|